Μεταβείτε στο κύριο περιεχόμενο
Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών – Πώς να προσφέρετε πεντάστερη εξυπηρέτηση
Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών – Πώς να προσφέρετε πεντάστερη εξυπηρέτηση

06/11/2023 16:00 -
07/11/2023 - 21:00

Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών – Πώς να προσφέρετε πεντάστερη εξυπηρέτηση

Κατηγορία: Marketing

Εισηγητής: Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Περιγραφή

Το TravelDailyNews συνεχίζει τον νέο κύκλο σεμιναρίων με το επόμενο από αυτά να διοργανώνεται στις 6 και 7 Νοεμβρίου 2023.

TravelDailyNews Hospitality Seminars

“Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών – Πώς να προσφέρετε πεντάστερη εξυπηρέτηση”
6 και 7 Νοεμβρίου 2023 (16:00 – 21:00)

Πλατφόρμα παρακολούθησης: Google Meet

Εισηγητής: Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων

 

Το webinar «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών» έχει ως στόχο να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοπλιστούν με τις απαραίτητες τεχνικές και μεθόδους που θα βοηθήσουν στην παροχή μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας του πελάτη, η οποία θα προέλθει μέσα από την άριστη εξυπηρέτησή του.

Απώτερος στόχος αυτού του διαδραστικού σεμιναρίου είναι, μέσα από πληθώρα παραδειγμάτων, να μυήσει τους συμμετέχοντες σε απλές, δοκιμασμένες και ανέξοδες πρακτικές, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που θα προσδώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία επιχείρηση και ως εκ τούτου θα ενισχύσουν τα ποσοστά ικανοποίησης, πιστότητας και διατήρησης των πελατών της.

 

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Ενότητες

Ενότητες σεμιναρίου

1η μέρα

  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;
  • Η διαφορά μέτριας και ποιοτικής εξυπηρέτησης
  • Το Αποστολικό Μοντέλο
  • 7 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική
  • Τι είναι (και τι δεν είναι) η εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Οι στιγμές της αλήθειας
  • Γιατί η εξυπηρέτηση χωλαίνει;
  • Η εξυπηρέτηση πελατών ως σύστημα
  • Τύποι πιστών πελατών
  • To εσωτερικό μάρκετινγκ
  • Οι 5 διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών
  • Ο δεκάλογος των λαθών

2η μέρα

  • Ανέξοδες πρακτικές άριστης εξυπηρέτησης
  • 14 customer service τεχνικές
  • Ο «κανόνας 10×4»
  • Η αρχή 20/80
  • The primacy and recency effect
  • Απαγορευμένες λέξεις ή φράσεις
  • Αγαπημένες φράσεις
  • Η σημασία της γλώσσας του σώματος
  • Ενεργητική και παθητική ακρόαση
  • 7 πράγματα που δεν ξέρουμε για τους πελάτες μας
  • Όταν ο επισκέπτης απαιτεί να μιλήσει με το αφεντικό
  • The service-recovery principle
  • Η αρχή MBWA
  • Το Παράθυρο Johari
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Η αρχή LEARN

Πληροφορίες

Ο εισηγητής

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.

Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University (Αμερική). Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Έχει συγγράψει 20 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης» και «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3».

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως TEDx, Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.

Είναι διαχειριστής του μπλογκ marketing-tips.gr, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, είναι συνεργάτης του Travel Daily News και της HotelTraining, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, το «Tesoro Hotel» στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης «FoodLab» στη Χίο και το «Κτήμα Υδρούσα» στην Άνδρο.

Είπαν για τα σεμινάρια του κου Πρωτοπαπαδάκη:

“Το παρακολούθησα γιατί πρώτα σέβομαι τον ευατό μου και κατά συνέπεια όλους τους υπόλοιπους με τους οποίους διέδρασα, διαδρώ και θα διαδράσω στο μέλλον. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!“, Ασπασία Βεντούρη, Ιδιοκτήτης, Sofia’s Apartments-Κίμωλος

“Ενδιαφέρουσα προσέγγιση του θέματος που λαμβάνει υπόψιν, πέραν της θεωρίας, και παραδείγματα από την καθημερινότητα. Ευχαριστούμε πολύ τους διοργανωτές και τον ομιλητή. Συνεχίστε την καλή δουλειά κάνετε.“, Ιωάννης Κατσογριδάκης, General Manager, Theartemis Palace Hotel-Ρέθυμνο

“Συνεχίστε την πολύ καλή προσπάθεια!!!“, Χριστίνα Καρατσιβούδη, Manager, Gioraldi Mountain Resort-Ζαγοροχώρια

“Η παρουσίαση του κου Πρωτοπαπαδάκη ήταν και είναι άψογη καθώς επίσης και η μεταδοτικότητα του.” Δημήτρης Αθανασόπουλος, Hotel Manager, Patmos Paradise Hotel

”Πάρα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο και άκρως επεξηγηματικό!” Δημήτριος Κοράνης, Υπεύθυνος εστιατορίου, Roca Cookery Mykonos

”Εάν ασχολείστε με τον τομέα επικοινωνίας πελατών, αξίζει να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, διότι θα βελτιώσετε τον τρόπο που επικοινωνείτε! Θα δείτε τα παράπονα με άλλο μάτι.” Σοφία Αλεξάνδρου, Κρατήσεις-Υποδοχή, Lakki Village Family Beach Hotel-Αμοργός

”Πολύ ενδιαφέρον. Οι πάντες στον τουρισμό έχουν λόγους να το παρακολουθήσουν.” Αγησίλαος Παπαδημητρίου, Διευθ. Πωλήσεων, Dream Yacht Charter

”Ένα απαραίτητο σεμινάριο για όλους όσους ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο και τη συναναστροφή με πελάτες.” Μουλλά Μπεσνίκ, Α’ Σερβιτόρος, SeaSpice Bar Restaurant-Γλυφάδα

”Δε νομίζω ότι μόνο με ένα σεμινάριο θα μπορούσαμε ποτέ να φτάσουμε το επίπεδο του κου Πρωτοπαπαδάκη. Θέλουμε επαναληπτικό. Θερμά συγχαρητήρια.” Εύα Κωσταρέλου, Γεν. Διευθύντρια, Alkinoi Resort & Spa-Μονεμβασιά

”Πολύ χρήσιμο σεμινάριο”, Επαμεινώνδας Σταμάτης, Ιδιοκτήτης, Αγνάντι Studios-Κύθηρα

”Πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο, χρήσιμο για την προσέγγιση μίας κριτικής.” Σοφία Καζάλα, Reservation Manager, Monemvasia Group

Βαθμός αξιολόγησης σεμιναρίου από 112 συμμετέχοντες: 4,6/5

Ημερομηνίες

06/11/2023 16:00 -
07/11/2023 - 21:00

Απομακρυσμένη παρακολούθηση:

Ναι

Θέλω να μάθω περισσότερα

    Αποδέχομαι τους όρους χρήσης