Μεταβείτε στο κύριο περιεχόμενο
Εξυπηρέτηση Πελατών (Managerial Level)
Εξυπηρέτηση Πελατών (Managerial Level)

10/01/2024 15:00 - 22:00

Εξυπηρέτηση Πελατών (Managerial Level)

Κατηγορία: Logistics

Εισηγητής: Κατερίνα Θεοφανίδου

Περιγραφή

Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.

*Το σεμινάριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Πληροφορίες

Απευθύνεται σε Στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης πελατών, Πωλήσεων, Logistics Νέους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών.
Με επιδότηση ΛΑΕΚ

Ημερομηνίες

10/01/2024 15:00 - 22:00

Απομακρυσμένη παρακολούθηση:

Ναι

Θέλω να μάθω περισσότερα

    Αποδέχομαι τους όρους χρήσης

    Σεμινάρια από τον ίδιο διοργανωτή

    Project Management Hard & Soft Skills – Προετοιμασία για τη Διεθνή Πιστοποίηση IPMA Level D

    Project Management Hard & Soft Skills – Προετοιμασία για τη Διεθνή Πιστοποίηση IPMA Level D

    ONLINE 06/02/2024, 24/02/2024
    από projectyou
    Το σεμινάριο στοχεύει να διδάξει τις τεχνικές, τα εργαλεία και τις συμπεριφορές μέσα σε μία ομάδα πο...
    150+1 Επίκαιρες Επιχειρηματικές Έννοιες

    150+1 Επίκαιρες Επιχειρηματικές Έννοιες

    ONLINE 04/10/2023, 05/10/2023
    από projectyou
    Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει με απλό και συμπυκνωμένο τρόπο όλη την μοντέρνα τεχνική – οικ...
    Microsoft Project Basics

    Microsoft Project Basics

    ONLINE 10/02/2024
    από projectyou
    Το σεμινάριο στοχεύει να διδάξει τη διαχείριση έργων μέσα από τη χρήση του λογισμικού Ms Project, τό...