24/09/2024 -
Master e-Business & Digital Marketing
Κατηγορία: Digital Marketing
Εισηγητής: Το διδακτικό προσωπικό του René Descartes College
Περιγραφή
Ο ρυθμός του ψηφιακού μετασχηματισμού της οικονομίας (διαδίκτυο, Big Data, τεχνητή νοημοσύνη, IoT κ.λπ.) επηρεάζει σημαντικά όλες τις πτυχές των επιχειρήσεων. Το Διαδίκτυο όχι μόνο μεταμόρφωσε τις υπάρχουσες δομές της αγοράς, αλλά δημιούργησε και νέες αγορές. Ο κύριος στόχος αυτού του προγράμματος είναι να προετοιμάσει τους μελλοντικούς διευθυντές να εργαστούν σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, μέσω της απόκτησης γνώσεων στους τομείς της διοίκησης επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, πωλήσεων και ψηφιακών μέσων μεταξύ άλλων.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
Να καταρτήσουν στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρηση
Να σχεδιάσουν ένα πλάνο δράσης που θα αξιοποιεί τις δυνατότητες των διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας και διανομής, είτε στον φυσικό είτε στον ψηφιακό κόσμο
Να καθορίζουν τις απαραίτητες ενέργειες για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών (μελέτες μάρκετινγκ, σχεδιασμός προϊόντων, τιμολόγηση, επικοινωνία, διανομή) σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας,
Να αξιοποιούν εργαλεία πληροφορικής που είναι απαραίτητα για τη διαχείριση της εμπορικής δραστηριότητας και του μάρκετινγκ.
Να κατανοούν και εφαρμόζουν το σύνολο των αρχών και εργαλείων που είναι χρήσιμα στους διευθυντές πωλήσεων και μάρκετινγκ για την βελτίωση της θέσης της επιχείρησης στην αγορά.
Πληροφορίες
Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε στελέχη, με μικρή ή μεγαλύτερη εμπειρία, όσο και σε όσους δραστηριοποιούνται ατομικά στο επιχειρείν ή σκοπεύουν να εμπλακούν άμεσα.
Απευθύνεται επίσης σε υφιστάμενα στελέχη και νέους επιχειρηματίες οι οποίοι επιθυμούν να εξελιχθούν επαγγελματικά και να πρωταγωνιστήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχειρήσής τους.
Περισσότερες Πληροφορίες: εδώ
Υποτροφία 60%