Μεταβείτε στο κύριο περιεχόμενο
Google Analytics 4 Masterclass
Google Analytics 4 Masterclass

22/11/2023 10:00 - 14:00
23/11/2023 10:00 - 14:00

Google Analytics 4 Masterclass

Κατηγορία: Digital Marketing

Εισηγητής: Σπήλιος Τεμπονέρας

Περιγραφή

Ετοιμαστείτε να ανακαλύψετε τον μοναδικό κόσμο των Google Analytics 4, μέσα από ένα διήμερο Μasterclass, στο οποίο θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε τα Analytics… που ήρθαν να αντικαταστήσουν όλα τα προηγούμενα!

Στο συναρπαστικό αυτό Masterclass, θα μάθουμε τις διαφορές μεταξύ GA4 και Universal Analytics, θα δούμε τις βέλτιστες πρακτικές για ένα σωστό Migration, θα μάθουμε πώς θα εντοπίσουμε εάν το site μας έχει εγκατεστημένα Analytics, ενώ, θα δούμε βήμα βήμα πώς μπορούμε να κάνουμε ένα νέο GA4 Install, με τη χρήση του Google Tag Manager. Θα εμβαθύνουμε, επίσης, σε όλα τα βασικά report που προσφέρει το εργαλείο, θα αναλύσουμε τα data privacy collection concerns, θα δούμε τα διαφορετικά User Types & Audiences και θα μάθουμε πώς να συνδέουμε το GA4 Property μας με τα Google Ads ή το Google Search Console. Τέλος, θα συζητήσουμε τους λόγους για τους οποίους το Data-Driven Attribution μοντέλο ήρθε για να μείνει, ενώ θα παρουσιάσουμε όλα εκείνα τα εργαλεία που μπορούν να μας βοηθήσουν στο αποτελεσματικό reporting.

Ενότητες

Θέματα σεμιναρίου

  • Overview of Google Analytics and its benefits for businesses & Brands.
  • Setting up a Google Analytics 4 account and implementing tracking code on a website.
  • Understanding the basic metrics and terminology used in Google Analytics 4.
  • Overview of Google Tag Manager and its benefits for businesses.
  • Setting up a Google Tag Manager account and container on a website along with GA4.
  • 10 benefits of switching to GA4.
  • Product Linking with other Google Platform Tools (Google Ads, Search console etc.).
  • Understating Data Layers for effective parameter measuring in eCommerce.
  • Tracking user behavior, demographics location-based information, with Google Signals.
  • Understanding Built-in Reports and creating custom dashboards, based on our needs.
  • Understanding the difference between Conversions & Events.
  • Different types of Attribution Models.
  • Data modeling, Audiences and User Types in GA4.
  • Understanding Google Analytics 4 Reporting.
  • Connecting Google Analytics with Google Looker Studio.
  • Storing Past Data from Universal Analytics using 5 different methods.
  • Tools that will make our life easier.
  • GA4 official exam and Certification by SkillShop.

 

Πληροφορίες

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος marketing, performance ή/και data analytics, που θέλουν γνωρίσουν όλες τις νέες δυνατότητες και προκλήσεις, του δημοφιλέστερου εργαλείου μέτρησης του performance marketing στο κόσμο.

Στόχοι σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του GA4 Mastercalss, οι συμμετέχοντες:

  • Θα έχουν εξοικειωθεί με τα νέα δεδομένα που φέρνει το GA4, σε ένα Privacy First Digital Universe.
  • Θα μπορούν να εντοπίσουν, με την βοήθεια των κατάλληλων online εργαλείων, την έκδοση των Analytics, που είναι εγκατεστημένα σε οποιαδήποτε σελίδα.
  • Θα είναι σε θέση να δημιουργούν νέα GA4 Accounts, Properties & Data Streams, τόσο για Website όσο και για Apps.
  • Θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν ένα αποτελεσματικό Migration από τα Universal Analytics στα GA4, αλλά και να κατανοήσουν τις διαφορές τους.
  • Θα είναι confident με την χρήση του Google Tag Manager για την εγκατάσταση του GA4 Tag και Custom Events σε ένα website.
  • Θα μπορούν να συνδέσουν τα GA4 με τα υπόλοιπα προϊόντα της Google, όπως τα Google Ads, το Search Console, το Google Play Console κ.α.
  • Θα είναι σε θέση να κατανοούν τα βασικά built-in reports της πλατφόρμας, αλλά και να δημιουργούν νέα tailor-made, ανάλογα με τις ανάγκες τους.
  • Θα έχουν κατανοήσει τις διαφορές μεταξύ των 4 User Types και θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν Custom Audiences.
  • Θα αναγνωρίσουν τις διαφορές μεταξύ Events & Conversions, καθώς και τον τρόπο δημιουργίας και παρακολούθησής τους.
  • Θα γνωρίζουν τα διαφορετικά μοντέλα Attribution, θα κατανοούν τις διαφορές τους και θα είναι σε θέση να τα συγκρίνουν μεταξύ τους.
  • Θα μπορούν να συνδέσουν τα GA4 Data τους με interactive dashboards με τη χρήση του Looker (Data) Studio της Google.

Το σεμινάριο αποτελείται τόσο από θεωρητικό κομμάτι όσο και hands-on walkthrough εντός της πλατφόρμας, σε συνδυασμό με quiz, αληθινά παραδείγματα και video με σκοπό την πληρέστερη κατανόηση των εργαλείων. Παράλληλα θα υπάρχει και χρόνος για QnA.

Ημερομηνίες

22/11/2023 10:00 - 14:00
23/11/2023 10:00 - 14:00

Απομακρυσμένη παρακολούθηση:

Ναι

Θέλω να μάθω περισσότερα

    Αποδέχομαι τους όρους χρήσης

    Σεμινάρια από τον ίδιο διοργανωτή

    Influencer Marketing

    Influencer Marketing

    ONLINE 14/09/2023, 15/09/2023
    από ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ(ΙΕπ)
    Influencer Marketing How to make it have ROI από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας 14 & 15 Σεπτεμβρίου ...
    Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

    Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

    ONLINE 27/09/2023, 28/09/2023
    από ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ(ΙΕπ)
    Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησ...
    Marketing TeXploration

    Marketing TeXploration

    ONLINE 04/09/2023, 05/09/2023
    από ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ(ΙΕπ)
    Πολλοί πιστεύουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός στο marketing είναι η εκμετάλλευση των ψηφιακών κανα...