29/11/2023 10:00 - 14:00
30/11/2023 10:00 - 14:00
Customer Personas & Customer Journeys
Κατηγορία: Digital Marketing
Εισηγητής: Ζωζέτα Μηλιοπούλου
Περιγραφή
Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas
Ενότητες
Θέματα του σεμιναρίου:
– Ψηφιακές… συμπεριφορές: surfing, browsing, searching
– Αγοραστικά προφίλ στο διαδίκτυο
– Segmentation & profiling
– Οι βασικές αρχές του customer journeys
– Customer journeys για κάθε περίσταση: παραδείγματα και ασκήσεις
– Customer personas: υπέρ και κατά
– Η δημιουργία customer persona βήμα-βήμα.
Πληροφορίες
Απευθύνεται σε στελέχη διαφημιζομένων και agencies που δραστηριοποιούνται στα digital media.
Στόχοι του σεμιναρίου:
Η εξοικείωση με τις αρχές και τεχνικές που βοηθούν τους συμμετέχοντες:
- Να κατανοούν τις αγοραστικές συμπεριφορές για διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων
- Να κατανοούν τη σημασία του customer journey και τον σωστό τρόπο σχεδιασμού του
- Να αξιοποιούν δεδομένα δημογραφικά, ψυχογραφικά και τεχνογραφικά ώστε να σχεδιάζουν ολοκληρωμένα και ρεαλιστικά customer personas για διαφορετικές περιστάσεις και κατηγορίες προϊόντων