Μεταβείτε στο κύριο περιεχόμενο
Σεμινάριο E-mail Marketing στην Πράξη
Σεμινάριο E-mail Marketing στην Πράξη

-

Σεμινάριο E-mail Marketing στην Πράξη

Κατηγορία: Digital Marketing

Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος

Περιγραφή

Διεύθυνση Διεξαγωγής:Αθήνα: Λεωφ. Πειραιώς 108, Θεσσαλονίκη: Λεωφ. Νίκης 57
Τόπος Διεξαγωγής:Αθήνα: PRIMUS Business & IT Training, Θεσσαλονίκη: DAIOS LUXURY LIVING
Τηλέφωνο Επικοινωνίας:210 6146442 & 6974095298
Κόστος Σεμιναρίου:90€ για ΠΛΗΡΩΜΕΣ έως και 5 εργάσιμες πριν το σεμινάριο. Kανονική τιμή 125€
Εκπτώσεις:90€ για ΠΛΗΡΩΜΕΣ έως και 5 εργάσιμες πριν το σεμινάριο.
Εισηγητής:Αρσένης Πασχόπουλος
Ημ/νια Διεξαγωγής:Θα ανακοινωθεί σύντομα
Απαιτείται Εγγραφή:Ναί
Παρακολούθηση Εξ Αποστάσεως:Χωρίς Δυνατότητα Παρακολούθησης Εξ Αποστάσεως
Χρηματοδότηση ΛΑΕΚ:Έως και 100%. Προθεσμία υποβολής: Αθήνα έως και 25 Oκτωβρίου,Θεσσαλονίκη έως και 27 Οκτωβρίου

Ενότητες

Μερος Α: E-mail marketing σε 5 βήματα

1) Στόχοι: τι θέλετε να πετύχετε;

Γνωριμία
Πώληση
Ενημέρωση
Δημόσιες Σχέσεις
Δημιουργία πιστών πελατών
2) Σε ποιους θα απευθυνθείτε;

Λίστες παραληπτών: “ενοικίαση”, αγορά ή δημιουργία;

Ενοικίαση: πότε, πόσο και πως θα ωφεληθείτε
Αγορά: προσοχή στις πηγές
Δημιουργία: 20+ τρόποι για να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα
3)Πως θα γράψετε το μήνυμα

Επικεφαλίδες: τι τραβά την προσοχή και τι απωθεί
Κείμενο: ύφος, γλώσσα, μέγεθος, αποφυγή spam
Εικόνες – video: πως πρέπει να τα τοποθετούμε και να τα περιγράφουμε
Στοιχεία viral marketing που δεν πρέπει να λείπουν από το μήνυμά σας για να εξαπλωθεί πέρα από την λίστα των παραληπτών σας
Παραδείγματα επιτυχημένων μηνυμάτων και τα βασικά τους «συστατικά»
4) Πότε θα επικοινωνήσετε;

Συχνότητα και ώρες αποστολής: τι τα επηρεάζει και ποιες είναι οι κατάλληλες επιλογές για την Ελλάδα και το εξωτερικό

5) Testing & Measurement

· Τι θα ελέγξετε και πως θα μετρήσετε την επιτυχία της καμπάνιας σας

Πριν από την εκστρατεία
Κατά την διάρκεια της εκστρατείας
Μετά την εκστρατεία
·Πως θα διαχειριστείτε τους παραλήπτες που θέλουν να διαγραφούν από τη λίστα σας

Πως θα διαχειριστείτε τους παραλήπτες που δεν ανοίγουν τα μηνύματά σας

SPAM και πως θα το αποφύγετε
Σημεία ελέγχου στο μήνυμα και την διαδικασία αποστολής ώστε να μην μπείτε σε λίστες ανεπιθύμητων μηνυμάτων (spam) και δεν φτάνει το μήνυμά σας στον παραλήπτη

Ε-mail + social media + mobile
Συνδυάστε την δύναμη 3 εργαλείων για μεγιστοποίηση αποτελεσμάτων και αύξηση της λίστας των παραληπτών σας

Μερος Β: Διαχείριση της εκστρατείας σας στην πράξη

Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου θα δούμε στην πράξη πως χρησιμοποιούνται δύο από τα δημοφιλέστερα εργαλεία διαχείρισης εκστρατειών e-mail: το MailChimp και το Mailing Show. Μεταξύ άλλων θα δούμε πως:

  • Δημιουργούμε μηνύματα με απλούς μηχανισμούς drag and drop
  • Προγραμματίζουμε την αποστολή μηνυμάτων
  • Δημιουργούμε προσωποποιημένα μηνύματα
  • Εισάγουμε και εξάγουμε λίστες διευθύνσεων
  • Παίρνουμε στατιστικά για το ποιοί διάβασαν τα μηνύματά μας και πόσο συχνά και ποιοί όχι

Πληροφορίες

ΠΑΡΟΧΕΣ

  1. Πιστοποιητικό παρακολούθησης
  2. Χρηματοδότηση για επιχειρήσεις από ΛΑΕΚ έως και 100%
  3. Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί
  4. 1 ώρα δωρεαν online υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου.

Ημερομηνίες

-

Απομακρυσμένη παρακολούθηση:

Όχι

θέλω να μάθω περισσότερα

    Αποδέχομαι τους όρους χρήσης

    Σεμινάρια από τον ίδιο διοργανωτή

    Αξιολόγηση Eshop σε 300 σημεία για αύξηση των πωλήσεων

    Αξιολόγηση Eshop σε 300 σημεία για αύξηση των πωλήσεων

    ONLINE 12/06/2024, 13/06/2024
    από JUST ONLINE
    Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται στους ιδιοκτήτες eshops αλλά και σε όσους πρόκειται να δημιουργήσουν έ...
    Σεμινάριο Google Ads

    Σεμινάριο Google Ads

    από JUST ONLINE
    Αξιοποιήστε το Google Αdwords και αυξήστε τις πωλήσεις σας στην Ελλάδα και το Εξωτερικό! Βγείτε στην...