Περιγραφή
Αξιοποιήστε το Google Αdwords και αυξήστε τις πωλήσεις σας στην Ελλάδα και το Εξωτερικό!
Βγείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google με σωστές πρακτικές SEO
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε αρχάριους οι οποίοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Google Adwords ώστε να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια ή σε όσους έχουν ήδη μια μικρή εμπειρία και έχουν τρέξει 1 – 2 καμπάνιες μέσω Google Adwords και θέλουν να τις βελτιστοποιήσουν. Απευθύνεται επίσης σε όσους θέλουν με σωστές πρακτικές να βελτιώσουν την θέση του site ή του eshop τους και να βγουν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις της Google
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
- 1 ώρα δωρεαν υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου για βοήθεια και συμβουλές για τις εκστρατείες σας.
- Πρακτική εφαρμογή με στήσιμο πραγματικής καμπάνιας κατά την διάρκεια του σεμιναρίου
- Πρακτική εφαρμογή με ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ δικής σας καμπάνιας κατά την διάρκεια του σεμιναρίου
- Επίδειξη χρήσης εργαλείων για SEO
- Πιστοποιητικό παρακολούθησης
- Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί
- Δώρο κουπόνι αξίας 75 ευρώ χρειάζεστε για την προβολή σας μέσω του Google Adwords
- Ο εκπαιδευτής είναι πιστοποιημένος Google Adwords Qualified Individual
Ενότητες
1η ΗΜΕΡΑ
Εισαγωγή
- Ο μηχανισμός PPC (Pay-Per-Click) – pros & cons σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης
- Ποιο είναι το πραγματικό κόστος του κάθε click;
- Εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης στην Google (διαφημίσεις κειμένου, εικόνας, video)
Πως θα ξεκινήσετε την καμπάνια σας με το Google Adwords
- Πως δημιουργούμε και δομούμε σωστά έναν λογαριασμό Google AdWords.
- Πως αποφασίζουμε τον μηνιαίο και ημερήσιο προϋπολογισμό μας και πως γίνονται οι πληρωμές
- Δημιουργία Ad Groups και διαφημίσεων: Γράψτε τα διαφημιστικά κείμενα σύμφωνα με τους όρους της Google.
- Πώς θα βρείτε και να επιλέξετε τα ιδανικά keywords για να προβάλετε την διαφήμισή σας
- Επεκτάσεις: πως θα βάλετε περισσότερες πληροφορίες στις διαφημίσεις σας από αυτές του ανταγωνισμού
- Κώδικας μετατροπής: πως θα παρακολουθείτε πόσοι από αυτούς που έκαναν κλικ στην διαφήμισή σας, έκαναν και κάποια ενέργεια (π.χ. αγορά) στο site σας
Βελτιστοποίηση της καμπάνιας του Google Adwords
- Πως θα παρακολουθήσετε την πορεία της καμπάνιας σας
- Πως θα βελτιώσετε την ποιότητα και την απόδοση των διαφημίσεων
- Πως θα κρατήσετε χαμηλά το κόστος της καμπάνιας σας
- Πως τα αρνητικά keywords μπορούν να βελτιστοποιήσουν την καμπάνια σας
- Τι είναι το Quality Score και πως μπορείτε να το βελτιώσετε
- Πως να δημιουργήσετε κατάλληλα landing pages ώστε να σας βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σας.
Πρακτική: Στήσιμο πραγματικής καμπάνιας με διαφημίσεις κειμένου στο Search Network της Google
2η ΗΜΕΡΑ
Δημιουργία καμπάνιας με banners στο Display Network της Google
- Πως δημιουργούμε δωρεάν banners με το εργαλείο της Google
- Πως θα ανεβάσουμε δικά μας banners
- Πως θα στοχεύσουμε ΠΟΙΟΙ θα δουν τις διαφημίσεις μας
- Πως θα επιλέξουμε ΠΟΥ θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μας στο διαδίκτυο
- Remarketing: δείξτε την διαφήμισή σας σε όσους έχουν επισκεφθεί το site σας, όπου κι αν βρίσκονται στο διαδίκτυο
Δημιουργία καμπάνιας με banners ή Video στο YouTube
- Πως δημιουργούμε καμπάνιες με banners ή Video στο YouTube
- Πως θα στοχεύσουμε ΠΟΙΟΙ θα δουν τις διαφημίσεις μας
- Πως θα επιλέξουμε ΠΟΥ θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μας στο YouTube
SEO: Μάθετε, σε απλή γλώσσα, πως θα ανεβάσετε το site σας στην πρώτη σελίδα της Google!
Εισαγωγή
- Τι είναι το Search Engine Optimization
- Διαφορές, υπέρ και κατά μεταξύ SEO και Pay per Click διαφημίσεων στις μηχανές αναζήτησης. Ποια τεχνική θα επιλέξω κάτω από ποιες συνθήκες
- Έρευνα τρέχουσας θέσης μου στις μηχανές αναζήτησης
- Έρευνα ανταγωνισμού
- Έρευνα keywords: πόσα και ποια θα χρησιμοποιήσω; Πως θα αποφασίσω ποια είναι κατάλληλα για το site μου
On-site: απαιτούμενες ενέργειες SEO στο site μου
- Το όνομα του site
- Δήλωση του site και του site map στις μηχανές αναζήτησης
- Τίτλοι σελίδων
- Meta tags: έχουν πλέον σημασία;
- Περιεχόμενο: κείμενο, επικεφαλίδες, anchor text, εικόνες, alt text
- Εσωτερικές παραπομπές
- URLs φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης
- Πως θα κάνετε την σελίδα σας στο Facebook φιλική στις μηχανές αναζήτησης.
Off-site: απαιτούμενες ενέργειες SEO εκτός του site μου
- Blogs
- Directories
- Ανταλλαγή παραπομπών
- Συμμετοχή σε forums
- Social Media
Πληροφορίες
- Διεύθυνση Διεξαγωγής:Λεωφ. Πειραιώς 108, Αθήνα
- Τόπος Διεξαγωγής:Primus Business IT Training
- Τηλέφωνο Επικοινωνίας:210 6146442 και 6974095298
- Κόστος Σεμιναρίου:130€ για πληρωμή έως 5 εργάσιμες πριν το σεμινάριο. Κανονική τιμή 170€
- Εισηγητής:Αρσένης Πασχόπουλος
- Ημ/νια Διεξαγωγής:10 & 12 Ιουλίου
- Ώρες Διεξαγωγής:4 μ.μ. – 9.00 μ.μ
- Περισσότερες Πληροφορίες:Seminaria
- Ιστοσελίδα Τόπου Διεξαγωγής:Seminaria
- Απαιτείται Εγγραφή:Ναί
- Παρακολούθηση Εξ Αποστάσεως:Χωρίς Δυνατότητα Παρακολούθησης Εξ Αποστάσεως
- Χρηματοδότηση ΛΑΕΚ:Έως και 100%. Προθεσμία υποβολής 3 Ιουλίου.