Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.
ONLINE
01-09-2025
Πόση σημασία δίνεις στην υγεία σου;
Και όταν λέω «υγεία», δεν εννοώ μόνο τις εξετάσεις αίματος.
Εννοώ:
– Πώς ξυπνάς το πρωί.
– Πόση ενέργεια έχεις μέσα στη μέρα.
– Πώς μιλάς στον εαυτό σου όταν κάνεις λάθος.
– Πόσο σε στηρίζεις όταν τα πράγματα πάνε δύσκολα.
– Πόσο σε ακούς όταν σου φωνάζεις “κουράστηκα”.
Δεν είμαστε υγιείς μόνο όταν δεν είμαστε άρρωστοι αλλά και όταν νιώθουμε δυνατοί και ικανοί ν...
ONLINE
31-10-2024 31-10-2025
ONLINE
10-04-2024 04-11-2025
ONLINE
16-07-2024
Το Protel είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό πρόγραμμα διαχείρισης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, με το οποίο λειτουργούν τα περισσότερα Ξενοδοχεία σε όλο τον πλανήτη.
Το Protel Hotel Software υποστηρίζει όλες τις πτυχές της ολοκληρωμένης διαχείρισης μίας Ξενοδοχειακής μονάδας και προσφέρει υψηλής ποιότητας υποστήριξη στο σύνολο των δραστηριοτήτων της επιχείρησης. Σκοπός του Online Σεμιναρίου είναι οι ...
Πυλαία,Θεσσαλονίκης,
15-03-2024
Το γήρας και ο θάνατος είναι η φυσική συνέχεια της ζωής. Η επιστημονική κοινότητα από χρόνια αναζητεί τρόπους για να επιμηκύνει τη ζωή και να μας απαλλάξει από τα δεινά του γήρατος. Η Ελισάβετ Α΄ της Αγγλίας, μια από τις πλουσιότερες γυναίκες της εποχής της, λίγο πριν πεθάνει τον Μάρτιο του 1603 στα 70 της χρόνια φέρεται να είπε: «Όλα μου τα υπάρχοντα για μια στιγμή ζωής ακόμα».
Το Pew Research Ce...
ONLINE
04-01-2024
Θεματολογία:
Πως εξυπηρετούμε τους πελάτες στο τηλέφωνο
Τι αναζητούν οι καλούμενοι;
Τι επιθυμούν;
Ποιες τηλεφωνικές συμπεριφορές τους απομακρύνουν;
Δημιουργία Εμπιστοσύνης (rapport) άμεσα στο τηλέφωνο (1ο βήμα πωλήσεων)
Πως συνδεόμαστε συναισθηματικά;
Πως ελέγχουμε τον τόνο της φωνής μας;
Πως γινόμαστε emotionally skilled;
Τηλεφωνική Διάγνωση Αναγκών (2ο βήμα πωλήσεων)
Μεθοδολογία σωστών ερωτήσεων...
Αθήνα,
11-02-2024
Η διαφορετικότητα που έχει ο κάθε άνθρωπος είναι σίγουρα μια πρόκληση στην επικοινωνία και την συνεργασία του σε εργασιακά και κοινωνικά περιβάλλοντα. Η πρόκληση αυτή παρουσιάζεται καθημερινά και πολλές φορές οδηγεί τον άνθρωπο σε σκέψεις και συμπεριφορές που είναι άλλοτε θετικές και άλλοτε αρνητικές. Στον εργασιακό χώρο οι συνέπειες είναι ακριβείς και ξεκάθαρες. Το κόστος σημαντικό για τα επόμενα...
ONLINE
Είναι on demand.
4 webinars On Demand, για να τα δείτε από όπου μπορείτε και όποτε σας εξυπηρετεί:
1. Αρχές Μάρκετινγκ μιας σύγχρονης Επιχείρησης
2. Βασικές Αρχές Επικοινωνίας με πελάτες & συνεργάτες
3. Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων ανάπτυξης τζίρου
4. Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών στην σύγχρονη επιχείρηση
14 ασκήσεις για τις επιχειρήσεις σας στις οποίες θα λάβετε εξατομικευμένα σχόλια από τον σ...
ONLINE
Τι θα παρουσιαστεί:
Η επιτυχία μιας επιχείρησης προσδιορίζεται από τις πωλήσεις της και οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, αναζητούν τους καλύτερους επαγγελματίες πωλητές για να το πραγματοποιήσουν.
Οι πωλήσεις, λένε, είναι ταλέντο αλλά στην πραγματικότητα στηρίζονται σε τεχνικές επικοινωνίας και αυξημένης αντίληψης.
Στην δύσκολη επιχειρηματική πρα...
ONLINE
Τι θα παρουσιαστεί:
Η συμπεριφορά του πελάτη αποτελεί ένα από τα βασικότερα και σύνθετα ζητήματα στο μάρκετινγκ και γενικότερα στην επιχειρηματικότητα. Γνωρίζοντας την συμπεριφορά και την ψυχολογία του πελάτη σας μπορείτε να αντιληφθείτε πώς λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις, ποιοι παράγοντες τις επηρεάζουν και πώς λειτουργεί μετά την αγορά.
Το γνωσιακό πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή α...
ONLINE
Τι θα παρουσιαστεί:
Για πολλούς το να εκτίθενται σε κριτική από άλλους, χτυπάει μια ευαίσθητη χορδή και τους κάνει να νιώσουν ευάλωτοι. Η αρνητική κριτική δημιουργεί συναισθήματα άμυνας, θυμού, στεναχώριας, ντροπής και απόρριψης.
Γενικότερα η αρνητική κριτική αποτελεί ένα μαύρο σημείο στις διαπροσωπικές αλλά και επαγγελματικές μας σχέσεις. Αρκετοί επαγγελματίες αποφεύγουν την κριτική, φοβούμενοι μ...
ONLINE
11-01-2024
ONLINE
H δράση αφορά στην παροχή θεωρητικής κατάρτισης διάρκειας 150 ωρών, που θα οδηγεί σε απόκτηση ψηφιακών & «πράσινων» γνώσεων και δεξιοτήτων και αντίστοιχη πιστοποίηση μέσω ανεξάρτητων φορέων πιστοποίησης.
Δικαίωμα Συμμετοχής
Να είναι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ τομέα
Να είναι ΑΝΕΡΓΟΙ εγγεγραμμένοι στα Μητρώα Ανεργίας της ΔΥΠΑ, ανεξαρτήτως αν λαμβάνουν επίδομα ανεργίας ή όχι.
Να είναι από...