10/01/2024 15:00 - 21:00
Εξυπηρέτηση Πελατών (Operational Level)
Κατηγορία: Logistics
Εισηγητής: Κατερίνα Θεοφανίδου
Περιγραφή
Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.
*Το σεμινάριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
Απευθύνεται σε Στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης πελατών, Πωλήσεων, Logistics Νέους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών
Με επιδότηση ΛΑΕΚ
Σεμινάρια από τον ίδιο διοργανωτή
Project Management Hard & Soft Skills – Προετοιμασία για τη Διεθνή Πιστοποίηση IPMA Level D
ONLINE
06/02/2024, 24/02/2024
από projectyou
Το σεμινάριο στοχεύει να διδάξει τις τεχνικές, τα εργαλεία και τις συμπεριφορές μέσα σε μία ομάδα πο...
150+1 Επίκαιρες Επιχειρηματικές Έννοιες
ONLINE
04/10/2023, 05/10/2023
από projectyou
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει με απλό και συμπυκνωμένο τρόπο όλη την μοντέρνα τεχνική – οικ...
Microsoft Project Basics
ONLINE
10/02/2024
από projectyou
Το σεμινάριο στοχεύει να διδάξει τη διαχείριση έργων μέσα από τη χρήση του λογισμικού Ms Project, τό...